Ситуација у којој смо се нашли захтевала је од свих нас који радимо са децом да се прилагодимо, осмислимо начин комуникације, повезивања и пружања подршке деци и родитељима. Ангажованост и посвећеност колегиница је видљива у многим сегментима. Разменом искустава, промишљањeм, сјајно осмишљеним задацима дошло се до обиља корисног материјала за децу, родитеље, практичаре. Свако од нас је у овоме пронашао свој потенцијал и усмерио га у жељеном смеру уз стално подсећање на концепт нових Oснова. Наравно, ванредно стање само по себи доноси један потпуно нов приступ свему. Здравље је на првом месту, а деца су као и одрасли изложена стресу и константној причи о нечему њима непознатом и “страшном“. Како би сачували “нит“ која која нас повезује, иако нису у вртићу, осмислили смо предлоге активности за игру и учење код куће са родитељима.
У том контексту, имам потребу да поделим са вама своја промишљања у погледу коришћења “дигиталних простора“, као места за учење и простора у којима се тренутно одвија наш рад. Поред поменутих предлога активности, линкова, размене фотографија, и увида које имамо у изоловане активности (и животно практичне активности којих има и важне су), мислим да наставити причу о актуелном пројекту са децом и родитељима у кућним условима, није немогуће.