Uputstva za korisnike

Registracija na platformu

Ukoliko želite da postanete naš korisnik potrebno je da u gornjem desnom uglu platforme izaberete dugme „Registrujte se“. Registracija će biti odobrena isključivo zaposlenima u predškolskim ustanovama.

 

 

Potrebno je da popunite sve podatke kako biste izvršili registraciju.

  • Željeno korisničko ime
  • Vašu e-mail adresu
  • Željenu lozinku u polje lozinka i u polje ponovite lozinku
  • Puno ime i prezime
  • Naziv Vašeg radnog mesta (primer: vaspitač)
  • Naziv vrtića u kom radite (primer: Maslačak)
  • Mesto u kojem je Vaša ustanova
  • Broj telefona
  • Opciono po Vašoj želji možete napisati i biografiju.

Nakon unosa svih potrebnih podataka, markirajte reCAPTCHA – „Nisam robot“ (Služi za zaštitu sajta od malicioznih virusa). Kliknite na dugme „Završite prijavu“.

Dobićete obaveštenje o uspešnom kreiranju naloga kao i email sa potvrdom.

Aktivacija naloga se vrši ručno i neće biti momentalno aktivan. Aktivacija će biti napravljena u roku od 24 sata.

Ovim je proces registracije završen i možete početi sa korišćenjem Vašeg naloga.

Napomena:

Prilikom odabira korisničkog naloga dozvoljeno je korišćenje isključivo engleske abacede bez specijalnih karaktera ili bilo kojih drugih ćiriličnih i latiničnih karaktera.

Pristup platformi

Nakon aktiviranja naloga, možete pristupiti platformi.

U gornjem desnom uglu sajta umrezise.org.rs, kliknite na dugme „Ulogujte se“, kao na slici.

Unesite korisničko ime i lozinku. Vodite računa o velikim i malim slovima u delu za unos lozinke. Nakon unetih podataka možete kliknuti na dugme. „Ulogujte se“.

 

Nakon logovanja primetićete nove sadržaje na platformi koji nisu dostupni neregistrovanim korisnicima.

Nakon završetka rada poželjno je da se izlogujete sa platforme. Kao i prilikom pristupa platfomi u gornjem desnom uglu kliknite na Vaše ime, a zatim na dugme „Logout“(odjava).

Uređivanje profila

Ukoliko želite da promenite neki Vaš podatak, potrebno je da pristupite Vašoj kontrolnoj tabli.

U gornjem desnom uglu platforme kliknite na Vaše ime, a zatim na Profil.

Nakon toga izborom opcije Edit (uredi) možete promenuti Vaše ime, prezime, radno mesto, vrtić ili dodati Vašu radnu biografiju ukoliko želite.

Izborom opcije Change profile photo (promenite profilnu fotografiju), možete promeniti generičku sliku dodeljenu svakom korisniku.

Ove opcije nisu obavezne, ukoliko ne želite, ne morate ih menjati.

Promena lozinke

Ukoliko želite da promenite lozinku, potrebno je da pristupite Vašoj kontrolnoj tabli.

U gornjem desnom uglu platforme kliknite na Vaše ime, a zatim na Podešavanja.

U delu podešavanja imate opciju da promenite Vašu lozinku.

Potrebno je da unesete staru lozinku. Zatim unesite novu lozinku i ponovite je u trećem polju kao na slici. Nakon toga sačuvajte promene.

Napomena!

Nakon promene lozinke potrebno je 15 minuta da sistem odobri novu lozinku i u tom periodu nećete biti u mogućnosti da pristupite platformi ni sa novom, ni sa starom lozinkom, pa nemojte pokušavati, jer može doći do blokade. Nakon promene lozinke nećete biti automatski izlogovani i možete nesmetano koristiti platformu.

Kontaktiranje podrške

Podršku kontaktirate na email: [email protected]

Prilikom kontakta potrebno je navesti problem koji imate u kratkim crtama.

Odgovor podrške dobijate najkasnije u roku od 24 sata.

Blokirani ste?

Ukoliko ste blokirani prvi put jer ste pogrešno uneli korisničko ime ili lozinku sistem će Vas odblokirati za 15 minuta.

Ukoliko ste blokirani drugi put potrebno je kontaktirati tehničku podršku.

Potrebna nam je Vaša IP adresa koja je: 172.70.127.236

Tehnička podrška će proveriti sve detalje Vašeg naloga i IP adrese koju joj dostavite.