Situacija u kojoj smo se našli zahtevala je od svih nas koji radimo sa decom da se prilagodimo, osmislimo način komunikacije, povezivanja i pružanja podrške deci i roditeljima. Angažovanost i posvećenost koleginica je vidljiva u mnogim segmentima. Razmenom iskustava, promišljanjem, sjajno osmišljenim zadacima došlo se do obilja korisnog materijala za decu, roditelje, praktičare. Svako od nas je u ovome pronašao svoj potencijal i usmerio ga u željenom smeru uz stalno podsećanje na koncept novih Osnova. Naravno, vanredno stanje samo po sebi donosi jedan potpuno nov pristup svemu. Zdravlje je na prvom mestu, a deca su kao i odrasli izložena stresu i konstantnoj priči o nečemu njima nepoznatom i “strašnom“. Kako bi sačuvali “nit“ koja koja nas povezuje, iako nisu u vrtiću, osmislili smo predloge aktivnosti za igru i učenje kod kuće sa roditeljima.
U tom kontekstu, imam potrebu da podelim sa vama svoja promišljanja u pogledu korišćenja “digitalnih prostora“, kao mesta za učenje i prostora u kojima se trenutno odvija naš rad. Pored pomenutih predloga aktivnosti, linkova, razmene fotografija, i uvida koje imamo u izolovane aktivnosti (i životno praktične aktivnosti kojih ima i važne su), mislim da nastaviti priču o aktuelnom projektu sa decom i roditeljima u kućnim uslovima, nije nemoguće.